مصرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مصرى

معا سنجعل بالكلمة سلاح وبالحب درع ندافع عنكى يا مصر

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

نكت بس يا رب تعجبكم

white knight
Ronaldo
محب الحياه
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
محب الحياه
عضو فعال
عضو فعال

نكت بس يا رب تعجبكم Empty
مُساهمةموضوع: نكت بس يا رب تعجبكم   نكت بس يا رب تعجبكم Emptyالثلاثاء مارس 11, 2008 9:51 pm

(1)مرة ثلاثة يهود اتفقوا انهم يتبرعوا مال للفقراء فقالوا هنعمل ايه؟ الاول قال انا هحفر حفرة وارمى جميع اموالى فى السماء الى هيقع فى الحفرة للفقراء والى برة هيكون لى والثانى قال انا هعمل خط وهرمى المال الى هيقع على ايمين لى والشمال للفقراء اما الثالث كان اشد بخل قال انا هرمى امال فى السماء الى هيقع على الارض لى والى هيفضل فى اسماء للفقراء

(2)واحد مسطول رجع البيت متأخر فمراته بتسأله كنت فين يا سوبر مان قالها كنت فى مشوار يا وليه قالتله مشوار ايه يا سوبر مان قاله يا وليه بقولك مشوار قالتله انا عايزه اعرف مشوار ايه يا سوبر مان قالها ياوليه بقلك كنت فى مشوار وبعدين ايه حكاية سوبر مان سوبر مان دى قالتله اصل مفيش حد بيلبس اللباس على البنطلون الا سوبر مان

(3)ثلاث مسئولين. واحد امريكي وواحد ياباني وواحد عربي, وكان السؤال ماذا اخترعتم هذا العام؟.. قال الامريكي نحن اخترعنا صاروخ بدون صوت... فرن جرس الكذب,. وقال الياباني نحن اخترعنا تليفون نتحدث فيه مع اهل المريخ... فرن جرس الكذب., فقال العربي نحن... فرن جرس الكذب

(4)مرة اتنين فلاحين كانوا فى الغيط لاقوا طيارة طايرة فى السما الاول قال
طيارة الرئيس اهى و الثانى قال طيارة الوزير اهى قالوا احنا نروح الى العمدة و يحكم ما بينا قالوا للعمدة على الموضوع قال لهم شفتوا قدام الطيارة موتسيكلات قالوا لا
قال خلاص دى طيارة الوزير

(5)فلاح كل ما يحط حشيش للبقرة تاكله الفرخة ..قلها اذا اكلتيه تانى
هنتف ريشك واحطك فى الافص .. راحت الفرخة واكلت الحشيش فنتف ريشها وحبسها فى القفص شافها الديك عريانة فى القفص سألها دعارة؟ ردت! لا حشيش

(6)حمار يجر عربيه كارو بيسال الحماره حبيبته ياترى ياروحى
بتحبينى لشخصى ولا علشان عندى عربيه

(7)واحد تاكسجى نايم مراتة دخلت علية بالليل وقفلت الباب بشويش..صحى قال لها
افتحية واقفلية تانى

(Coolكان فيه بنت مشاغبه جدا في المدرسه راح الاستاذ وداها للناظر فالناظر بيقولها انت عملتي ايه قالتلو انا بس رميت ورده من الشباك قالها بس كده؟ خلاص روحي على صفك بعد شويه جت بنت متكسره ومتعوره الناظر بيقولها انت مين قالتلو اناورده اللي اتراميت من الشباك
(9)مرة واحد اشترى عربية حديثة اللى بتكلم مع الناس فمرة كان ركبها وماشى بسرعة80كيلو فالعربية قالتلو من فضلك خفف السرعه فهو اول ما يسمع العربية يفرح يدوس بنزين والسرعة تزيدوتكرر هذا المر عدة مرات من 100 كيلو الى400كيلو واخيرا قالت العربية نزلنى هنا على اقرب لمين ياابن المجنونة

(10)مرة اثنين حشاشين قاعدين عند المقابر واحد بص شاف جنازة معدية قالوا جنازة مين يا محمد قالوا جنازة الشيخ محروس تانى يوم جنازة تانية معدية قالوا جنازة مين يامحمد قالوا جنازة الشيخ محروس ثالث يوم نفس الجنازة قالوا جنازة مين يامحمد قالوا ياعم جنازة الشيخ محروس قالوا هى الدنيا ملطشة معاة كدة لية؟
Ronaldo
مشرف منتديات دردشة مصرية
مشرف منتديات دردشة مصرية
Ronaldo

مُساهمةموضوع: رد: نكت بس يا رب تعجبكم   نكت بس يا رب تعجبكم Emptyالأربعاء مارس 12, 2008 10:11 am

ههههههههه
أدعى أن سوبر مان ما يدخلش يشوفها
white knight
المشرف العام
المشرف العام
white knight

مُساهمةموضوع: رد: نكت بس يا رب تعجبكم   نكت بس يا رب تعجبكم Emptyالأربعاء مارس 12, 2008 11:42 pm

ههههههههههههههه

الله يجازيك يا محب

عيط من كتر الضحك
http://www.wasonnati.com/mktba
الطائر الحزين
المشرف العام
المشرف العام
الطائر الحزين

مُساهمةموضوع: رد: نكت بس يا رب تعجبكم   نكت بس يا رب تعجبكم Emptyالخميس مارس 13, 2008 12:12 am

هههههههههههههههههههههههههههههههه

لا جميلة يا محب
بجد روعة
the islamic Condor
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
the islamic Condor

مُساهمةموضوع: رد: نكت بس يا رب تعجبكم   نكت بس يا رب تعجبكم Emptyالإثنين مارس 17, 2008 4:22 pm

ظريف.. لطيف .. خفيف
super man2
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
super man2

مُساهمةموضوع: رد: نكت بس يا رب تعجبكم   نكت بس يا رب تعجبكم Emptyالثلاثاء مارس 25, 2008 11:18 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
جامدة رغم الغلط بس بجد انا دمعت من الضحك
miss_independent
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
miss_independent

مُساهمةموضوع: رد: نكت بس يا رب تعجبكم   نكت بس يا رب تعجبكم Emptyالسبت أبريل 05, 2008 3:22 am

جميله فعلا يا محب
مشكـــــــــــــــــــــــور

نكت بس يا رب تعجبكم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-