مصرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مصرى

معا سنجعل بالكلمة سلاح وبالحب درع ندافع عنكى يا مصر

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

*** فضفضة ***

اميرة الاحزان
الطائر الحزين
كيمو
عاشقة_البحيري
Fun Fun
عاشقة وسوف
أبو تريكه
miss_independent
just for you
13 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
just for you
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف

*** فضفضة *** - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالجمعة أبريل 25, 2008 8:21 pm

اولا:- ولا يهمك يا نور المهم انك فضفت معانا وياريت تكون الفكرة عاجبتك ومتكونش قلبت عليك المواجع المهم ف الفكرة وهى ان الوحد مننا يتكلم ويحاول يساعد نفسه مع غيره ويعرف افكار الاخرين يمكن حد فينا يقدر يساعدك ويحاول انو يخفف عنك .

ندخل ف الموضوع

- شوف بالنسبه للمنتدى من انت لوحدك استفدت منه الكل استفاد منه وبجد الحمدلله انو ف تقدم مستمر ويارب يفضل كده ع طول ف تقدم

- الدنيا فيها الصاحب الكويس وف الوحش وبيكون انت العامل الاساسي ف اختيارك للصاحب وانت تقدر تخليه كويس لو هو وحش والعكس طبعا فاهمتنى . ده بالنسبه للصاحب

- اما بالنسبه للحب فده كله بيكون تجارب والكل بيمر بيها ولازم نتعلم منه ف اختيارنا ف الحب الحقيقي واكيد من كل مرحله اتعلمت منها كتير

- لو عملت الناس زى ما بتقول ( نفاق وكدب ونصب ) فده كده بتأذي نفسك قبل ما تأذيهم هما مش حتستفاد ولا حاجه بالعكس حتخسر حاجات كتير واولها سمعتك حتبقي ليك انت حيطلعو ويقولو انك هكذا وهكذا طبعا انت مستفتش اهو صح يبقي خليك ع طبيعتك احسن ليك وعامل كل واحد باسلوبك الي اتربيت بيه

- الصحوبية الصح موجوده بس قبل ما تصاحب اختبر الصاحب ده ف مواقف وشوفه قدها ولا حيكون زى غيره ومش عيب بالعكس ده حيوفر عليك كتير بدل ما تعاشر وتصاحب حتعرفه من الاوله بالطريقة دى

- بالنسبة لصاحبك والانسانه دى فأنت احمد ربك انو عرفك على حقيقتهم وبعدين هى انسانه مش كويسه انها تعمل وتقبل ع نفسها كده وتاكد انه حيعمل معها الاسوء من كده وف الاخر هى حتخسر كتير قوى ويكى سمعتها الجميلة اما هو حيتعمل فيه نفس الي عمله فيك يعنى ( دان تودان )

- الحبيبة الي بتقول عليها انها سابتك علشان الدراسه كانت فين هى من الاول ماهى اكيد كانت عارفه هى بس حبت تنسحب وعملت الموضوع ده حجة

- اما الشغل الي عايز يعمل حاجه علشان واحد بيحبه حيعمل المعجزات لازم يكون عندك إرادة قوة وشجاعه انك تساعد نفسك لان محدش حيساعدك

- بالنسبه للتعليم عن تجربة اوعى تستغنى عنه مهما حصل عن تجربه حتندم اشد الندم صدقنى والله حتعرف الكلام ده لو ضاعت منك الفرصه دى

- الكلام الجميل الي قولته على الانسانه دى يكفى عن نفسي انى احترامتها جدا انها عرفت تغيرك للاحسن وانك ترجع زى الاول واحسن من الاول وليها جزيل الشكر ع حبها ليك واخلصها .

- اما سنك فانت لسه شاب ف مقبل عمرك وتقدر تعمل فيه كل حاجه تشتغل وتتعلم ف كتير بيعملو كده واكيد عندك امثله من الناس دى وصلت لمستوى كويس

- اما الانسانه دى حرام تسبها وانت وهى بتحبو بعض بالشكل ده ولازم تكون عندك إرادة انك توصلها واكيد هى حتساعدك ع كده وطالما مش بتعملو حاجه غلط يبقي حبكم صح وحيعيش ف النور وبعدين لو هى عندها استعداد تستحمل وتستناك لحد ظروفك ما تتحسن يبقي ان شاء الله ف امل كبير بلاش تيأس للحياه بالسرعه دى اجتهد واعمل لنفسك شخصية ومنفعه ودراسه وعمل ف كتير كده ليه ما تبقاش واحد منهم وهما مش احسن منك ف حاجه فكر ف كلامى كويس وياريت تحاول تبدأ وبعدين لو ماكنش ليها يبقي ليك او لغيرها او لاولادك ف المستقبل فاهمتنى

ولو مش حتقدر تظلمها معاك تبقي تنهى الموضوع وتتوكل ع الله وله الامر كله يمكن لو سبتها علشان ربنا يحققك كل احلامك وبتحاول ترضي الله وتعمل حاجه كويسه ومش عايز تظلمها معاك لحد ظروفك ما تتحسن وتقدر تتقدملها
بسم الله الرحمن الرحيم ( من يتقي الله يجعل له مخرجا من حيث لا يحتسب ) صدق الله العظيم

بتمنى اكون قدرت اساعدك
وبتمنالك كل التوفيق ويارب تحقق احلامك وتكون من نصيبك وتستهلك
miss_independent
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
miss_independent

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالجمعة أبريل 25, 2008 9:09 pm

نور...
مشكلتك مش تخصك لوحدك... ولا انت اول واحد يمر بكل الحاجات اللى انت قلت عليها
انا مش هابالغ لو قلت ان كلنا كده...
احيانا...و كتير جدا بحس ان كل المشاكل اللى بنمر بيها دى لسبب... وهو انها اختبار لينا من ربنا
و كمان عشان نفضل دايما فاكرين انها ... دنيا... يعنى اكيد مرادف ليها مشاكل و صراع

يمكن اكون عمرى ما مريت باللى انت بتمر وحاسس بيه دلوقتى بس ده مايعنيش انى فاهمه و حاسه انت عامل ايه و شايف الدنيا ازاى...كلنا بنمر بمشاكل بس مش كلنا بتصرف نفس التصرف
فى ناس لا تتكبد عناء المحاوله من الاساس..... ناس تانيه بتحاول مره او مرتين و تقول انا زهقت..انا حظى كده
و ناس بتقاوم و تصارع لحد مابتنجح و توصل للى هى عاوزاه... صح الناس دى بتمر بلحظات ياس كتير... بس مابتقفش فى نص الطريق
و ان حصل ووقفت...فربنا بيبعت لها اللى يساعدها و يقويها و يرجعها تانى للمسار الصح...المساعده دى ممكن تكون فرج سواء مادى او معنوى...شخص يطبطب عليك ويقولك اصبر
حب جميل ينسيك الدنيا بمشاكلها و يهون عليك

باختصار يا نور...انا شايفه ان انت ماشى على الطريق الصح... و خوفك وقلقك من بكره هم الدليل على انك باذن الله هاتوصل...و دليل برده على انك مش مستهتر ولا سلبى.كل المطلوب منك انك ترجع تضحك تانى...و تقبل على الدنيا لانها و مهما عانيت انت من مشاكل مش هاتقف
يبقى تمشى معاها..بدل ماتمشى هى عليك

بالنسبه للصداقه و الخيانه...فدى برده مش جديده
من فينا يعنى ماغلطش قبل كده واختار ووثق فى حد مايستاهلش...بس مش معنى كده ان كل الناس وحشه ..معنى كده انى المفروض اختار صح المره الجايه
و بعدين مش يمكن الخيانه دى حصلت عشان تعرف انت تميز مابين الحب الحقيقى ولعب العيال..؟
عشان تميز مابين الصاحب الجدع... و الصاحب الخسيس؟؟
كل كلامك بيدل للاسف على انك لسه مالقيتش الصاحب الجدع...بس الحمد لله لاقيت الحب الحقيقى....حافظ على الحب يا نور... ودور على الصاحب الجدع
واياك والياس من رحمة الله... لان المرحله دى لا تبشر باى خير...فمن فقد الثقه فى الله....افقده الله الثقه فى نفسه وفى كل من حوله...و ربنا معانا و معاك
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالسبت أبريل 26, 2008 5:30 pm

متشكر يا اميرة انتى وجوست والانسه على كلامكم الجميل د ه وان شاء الله نلاقى الحل ومستنى دخول صاحبه الشان تقول رائيها وبعد كده نقول الحل
MoOdY GiRl
عضو فعال
عضو فعال
MoOdY GiRl

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالإثنين أبريل 28, 2008 4:48 pm

انا رايي هو انه حبيبة ما تخلص لحبيها او تخونه هاي ما تتسمى حبيبة
لانه انت يا جست فور يو كنت تحبها وغيرتكـ وكنت كل ما بتكلمها يوم يوم بتفرح واذا ما كلمتها يوم بتنجن وهي كيف قلت انه بتحبكـ
بس اذا كانت بتحبكـ ما خانتكـ وما حبت وراحت لصاحبكـ اصلا اي نوع هايه هي كانت بتحبكـ ولا بتلعب؟؟ بالعلاقة الله اعلم وهي يمكن عرفت انكـ تحبها وعاوز تصلها راحت بدها تخرب العلاقة بس كمان انا بقول الحل انه تنساها وصاحبكـ اذا حابب تحكي معه احكي بس من رايي انه ما تحكي معه لانه كمان خانكـ ومش صاحبكـ بمعنى الصحبة ..
في اشياء كتيرة انا شفتها دليل على انه هي ما بتحبكـ وكانت يعني زي بمعنى التسلية حتى متلا اذا كانت بتقلكـ بحبكـ ومن هذا النوع من الحكي هذا ما بدل على انها بتحبكـ في بنات اليوم واولاد بيتسلوا بهيكـ علاقات ومن ضمنهن هاي اللي ما تتسمى.
المهم انا رايي بالحل انه تنساها لويه يعني بتفكر فيها ما دامها باعتكـ ونسيتكـ وصاحبكـ كذلك الامر انت عملت اللي عليكـ واللي قدرت عليه وقول الحمدلله على كل شيء وانشاء الله ييجي نصيبكـ احسن وتيجيلكـ بنت الحلال اللي تحبكـ وتحبها وتعيشوا باحترام وسعادة وانشاء الله خير...
الطائر الحزين
المشرف العام
المشرف العام
الطائر الحزين

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالأربعاء أبريل 30, 2008 6:42 am

اهلا يا جماعة

احب اقول رائى فى فضفضة نور

بجد يا نور (( احييك )) لانك اتشجعت وفضفضت من قلبك

وردى عليك

اولا يا انت شخص كويس جدا بس تعرف اية هى المشكلة انك بتعامل الناس كلها بطريقة واحدة مش كل انسان زى التانى ومافيش انسان مش اتظلم ولا حس بالظلم وصدق من قال (( من سمع مشاكل الناس هانت علية مشاكلة ))

الحياه تجارب واوعى تندم على شئ او تجربة عشتها وفشلت لان مع كل جرح بتتجرحة انت بتقوى وبتقوى معاه ومعنى انك تعامل الناس كلها بنفس المبدأ اللى اتجرحت بية ده ظلم للناس الكويسة اللى بتعشارهم الدنيا دى فيها الكويس و الوحش وغلط انك تاحد الناس بمبدأ واحد وكل صاحب خانك او خدعة او نصب عليك خسرك مش انت اللى خسرتة لازم تفهم كده وتعيش حياتك عادى وترجع تبتسم مين فينا مش اتجرح مين فى الناس اللى تعرفهم مش اتجرح ومع كل شخص تخيل نفسك وشوف هو لية لسة واقف وبيضحك ومش خسر لو كل الناس تعاملت بمبدا ان اللى يتخان يخون وهكذا مش هاتبقى دنيا

و بالنسبة لموضوع حبيبتك

الموضوع ده تحافظ علية اللى بيحب بجد مش بيرسم لنفسة الفشل مهما كان الفشل حوالية وبيتحدى حتى المستحيل عشان يوصل لحبيبة لان الحب الحقيقى عملة نادرة فى الزمن ده ومش تسيبها وتمشى دى نار شمعة فى وسط عاصفة لازم تضلل عليها عشان تفضل قايدة ولو ساهت لحظه هاتنطفى انت فاهمنى وانا واثق من كده

وفاهم كلامى ورسالتى
وبالنسبة للشغل
مافيش شغل عيب بس انت قوى نفسك وخلى عندك ارادة وانت هاتعمل كل شئ

اناملاحظ حاجه

انك سايب نفسك للموج وحاسس ان البحر عالى عليك وبتغرق وان كل الناس بتبص عليك وانت بتغرق ومش فى حد بيحاول ينقذك

لا يا نور الحياه ابسط من كده بص لنظرة طفل وهوه بيضحك هاتلاقى نفسك من نفسك بتقول جواك يارب الضحكة دى تفضل طول العمر معاك بس لصديق بتساعدة ورسمت على وشة بسمة هاتلاقى كل همومك راحت

انت قولتها ان هى لما بتضحك انت بتنسى همومك
قوى نفسك شوية وخلى عندك اراده انك تقاوم التيار و الموج ومش تسيب نفسك تغرق قدامك ناس مادة ايديها بس انت فتح عينك وبص كويس بس المشكلة انك انت مستسلم للامر ده وبتقول انى مش هانفع ومش هاعمل وفات القطر وفاتت السنين وراحت الناس ومش فى صاحب ومش فى صديق انت اعلنت راية الاستسلام بنفسك

(( لو انت فى البحر و قدامك حد بيغرق وهو مستسلم هاتعمل اية سايب نفسة هاتمد ايدك وتقولة حاول وانا معاك ولا هاتدخل فى الغريق عشان تغرق ))

فكر يا نور
ومش تستسلم وقاوم ده انت لسة كل عمرك اللى فات كام و20 سنة بس

ومستنى ردك
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالخميس مايو 01, 2008 8:21 pm

مش عارف اقولك ايه يا طائر كلامك مفيد وصحيح لكن اعزرنى الكلام مفيش احسن منه لكن الفعل صعب قوى
ومشكور على رائيك الجميل ده ونتمنا اى عضو يفضفض بقا
وعلى فكرة انا خلاص لقيت الحل
ومشكور ليكم جميعا
miss_independent
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
miss_independent

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالخميس مايو 01, 2008 9:34 pm

طيب خير
والحمد لله انك لقيت الحل...ربنا معاك وتقدر عليه
وهاتقدر ان شاء الله لان الخطوه الاصعب كانت فى انك تلاقيه
مشكور نور على فضفتك معانا وسماعك ارائنا بصدر رحب
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالجمعة مايو 02, 2008 2:01 am

الشكر لل واحده انتمالا مشكورين على رائيكم الجميل ده ومنتظر فضفضتك انتى وباقى اللا عضاء
اميرة الاحزان
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
اميرة الاحزان

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالجمعة مايو 02, 2008 5:53 pm

هيه فين يا just
white knight
المشرف العام
المشرف العام
white knight

مُساهمةموضوع: أعتذر ....!!   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالجمعة مايو 02, 2008 6:34 pm

أعتذر ....

أولاً أعتذر لله تعالى على معصيتى له ... رغم ستره ولطفه على

أعتذر لحبيبى محمد صلى الله عليه وسلم ... حين سبه الملعونون ... ولم أحرك ساكناً ..

أعتذر ... لأهلى ... الذين أحبهم أكثر من نفسى ... على تقصيرى فى حقهم

أعتذر لأصحابى داخل هذا المنتدى وخارجه ... على أنى لم أكن أبداً صديقاً كما تعنى الصداقه .... ليس ذنبى ... ولكن لابد أن أدفع أنا الثمن

.... أعتذر لنفسى ... على أنى ما رعيتها حق رعايتها فاتبعت هواها ..

............ ليت أمى لم تلدنى ..... ليتنى ما عرفت لون السماء ولا شكل القمر

أتمنى من الله أن أموت لا لي ولا على

........ وأخيراً أعتذر لكل أعضاء المنتدى .... أقحمتكم فى همومى ... أنا آسف

اللهم أمتنى ما دام الموت خير لى ... وأحيينى ما كانت الحياة خير لى
http://www.wasonnati.com/mktba
miss_independent
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
miss_independent

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالجمعة مايو 02, 2008 9:52 pm

لا داعى للاعتذار يا فارس....بالعكس احنا اللى بنشكرك على فضفضتك

............ ليت أمى لم تلدنى ..... ليتنى ما عرفت لون السماء ولا شكل القمر
ليه....!!!
اعتقد كلنا بنحس الشعور ده اللى بنتمنى معاه الموت ... و ساعات كتير انا نفسى بقول لو ماكنتش جيت للدنيا دى كان زمانى ارتحت.... ولا حساب ولا عقاب ولا ذنـــــــــــوب
بس دى بتكون لحظة ياس من الشيطان....
لانى لما برجع لرشدى....بتوجه بالاستغفار لربنا على ما تفوهت من سخافات
لانى بدرك ان دورى هنا... وانى مقدر لى انى اجى و اعيش ...فبالتالى كلما ادركت ذلك بسرعه كان ذلك افضل لــــــــى....
اتمنى و ادعوا من الله الا يمر اينا بلحظة ياس...لان الياس من اخطر المشاعر السلبيه التى من الممكن ان يواجهها الانسان...

مشــــــــــــكور فارس على فضفضته اللى ساعدتنى انى كمان افضفض و اقول....
just for you
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالسبت مايو 03, 2008 5:16 am

اولا : انا بشكر يا عاشقة البحيرى ع صراحتك

وع حبك الجميل لنور وربنا يوفقكم وربنا يحقق احلامكم

واحلام الشباب

واتمنى ان الكل ياخد الكلام بصدر رحم ومحدش يزعل من التانى

الفكرة جاية من اننا نطلع كل الي جوانا ونحاول نشوف حد يساعدنا

او يدينا افكاره المهم محدش يطلع ف الاخر ويزعل من حد ولا من رائيه او وجهه نظره

وبشكرك بجد انكم اتكلمتو بكل صراحه وخلتونا نعرف ان لسه ف حب بجد وف تضحيه

وبتمنالكم التوفيق وربنا يجمع بنكم ف الخير ومش تنسنو تعزمونا ع الفرح ان شاء الله
just for you
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالسبت مايو 03, 2008 5:19 am

بشكرك ع فضفتك يا white knight

ولا داعى للاعتذار

وبشكر miss

ع كلامها وبجد انا بحترم ردودك جدا
white knight
المشرف العام
المشرف العام
white knight

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالسبت مايو 03, 2008 11:58 pm

أنستى المستقله ...

مشكوره على إهتمامك

فعلاً :::::::::::::: "لانى لما برجع لرشدى....بتوجه بالاستغفار لربنا على ما تفوهت من سخافات
لانى بدرك ان دورى هنا... وانى مقدر لى انى اجى و اعيش ...فبالتالى كلما ادركت ذلك بسرعه كان ذلك افضل لــــــــى....
اتمنى و ادعوا من الله الا يمر اينا بلحظة ياس...لان الياس من اخطر المشاعر السلبيه التى من الممكن ان يواجهها الانسان..." :::::::::::::::

اللهم أنت ربى لا إله إلا أنت .. خلقتنى .. وأنا عبدك .. وأنا على عهدك ووعدك ما استطعت .. أعوذ بك من شر مااستطعت .. وأبوء لك بنعمتك على وأبوء بذنبى فاغفر لى ... إنه لا يغفر الذنوب إلا أنت

أشكرك كتير أنستى المستلقه ... فوقتينى

وأشكر just for you على الموضوع
http://www.wasonnati.com/mktba
just for you
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالأحد مايو 04, 2008 1:17 am

لا شكر ع واجب

انا حبيت الفكرة علشان المنتدى يقرب من بعضه ف الخير

ونكون ايد واحده ف كل حاجه حلو للمنتدى

ونحاول نساعد بعض
miss_independent
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
miss_independent

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالأحد مايو 04, 2008 12:41 pm

مشكوره Just for u على كلامك وعلى رايك...
فارس... كلامى كان فيه محاوله لانى افوق نفسى انا كمان...والحمد لله حصل فرق
الــــــــــــف شكر ...
أبو مصعب المصرى
مشرف قسم السياسة الحرة
مشرف قسم السياسة الحرة
أبو مصعب المصرى

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 05, 2008 7:30 pm

انا بقى اللى حكتكلم المرة دى
أولا بدون كلام بدون ما حد ينكر أو يحاول يقول عكس كده

أنا محدش وبصراحة بيحترمنى فى المنتدى ورغم كده عملونى مشرف سيساسة حرة
ايه القيمة ان رأيى محدش عايز يسمعه

حتى الموضوع الاهم اللى تعبت فى تكوينه ونشرته فى منتديات اخرى ولقيت حفاوة شديدة من ناس فردية قرأوه

مالقتش منكم فى رده غير كل استهزاء وسخرية بل ومحدش احترم رأيى رغم انى ما وضعتش شروط للمنتدى اللى انا ماسك عليه اشراف لانى ارحب بجميع الاراء وارد عليها
لكن اتوضحلى فى الاخر ان انا الوحيد اللى بعمل كدة والباقى واخد الموضوع اللى انا عايزه يتاخد محمل الجد انه نكتة يقفش عليها

من الواضح ان انا مافيش قيمة للكلمة اللى بكتبها
ولان الموجودين فى المنتدى منهم أصدقائى
فاتوضح كمان ان مافيش قيمة للكلمة اللى بقولها
مش ذنبى ان الناس بتهتم بتفاهات الامور
والجد هو اخر حاجة يفكروا فيها ده اذا عازوا يفكرو فيها أصلا

https://masre.yoo7.com/montada-f6/topic-t374.htm

ده رابط أكتر موضوع فخرت الاول انى وضعته لكن ياريت تشوفوا الردود بتقولى ايه؟

لو مش عايزنى قولولى مش عايزينك
لكن مافيش انسان بيسمح ان كرامته تضيع كده قدام حد
miss_independent
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
miss_independent

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 05, 2008 8:48 pm

[quote="
من الواضح ان انا مافيش قيمة للكلمة اللى بكتبها
ولان الموجودين فى المنتدى منهم أصدقائى
فاتوضح كمان ان مافيش قيمة للكلمة اللى بقولها
مش ذنبى ان الناس بتهتم بتفاهات الامور
والجد هو اخر حاجة يفكروا فيها ده اذا عازوا يفكرو فيها أصلا
لو مش عايزنى قولولى مش عايزينك
لكن مافيش انسان بيسمح ان كرامته تضيع كده قدام حد[/quote]

ابو مصعب المصرى....
تفتكر لو فعلا ماحدش بيحترمك كنت هاتبقى مشرف....!!!
اعتقد دى لوحدها كفايه ..انت ماسك اشراف قسم من اهم الاقسام اللى فى المنتدى و التى تتسم بجديتها التامه

رايك ماحدش عاوز يسمعه....!!! برده ازاى...امال ايه كل المواضيع اللى ماليه قسم السياسه الحره...هى دى مش ارائك ومواضيعك برده..!!! مش معنى ان فى حد اختلف معاك فى الراى او عارضك انه كده مش بيحترمك او مش عاوز يسمع رايك

بالنسبه للجزئيه الاخيره...والموضوع اللى حضرتك تعبت فيه و هو عن طالبان تقريبا...انا واحده من الناس اللى مايهماش تعرف حاجه عن طالبان قد مايهمنى مصر واللى بيدور فيها" وده مجرد راى" هل معنى كده انى مش بحترمك او بسخف من مواضيعك...؟؟ ماعتقدش
انا بس لى تعليق على الجمله اللى حضرتك قلتها" مش ذنبى ان الناس بتهتم بالتفاهات" ....الحاجات اللى حضرتك شايفها تفاهات...حاجات فى غاية الاهميه عند ناس تانيه....زى مابرده السياسه من اتفه واعقم الاشياء عند ناس تانيه
ماهو مش معنى انى مش بهتم بالسياسه....انى ابقى تافهه...!!!
لكن كل الحكايه ان اهتماماتنا بتختلف ....اعتقد هو ده الموضوع ومافيه...
وبالنسبه لجزئية اننا نقول لو عاوزينك او كده..فماعتقدش من حق اى واحد فينا يقولك تمشى او ماتمشيش...بس نصيحه يعنى.....الانسحاب مش الحل
miss_independent
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
miss_independent

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 05, 2008 8:51 pm

ومشكور على فضفتك معانا...
just for you
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مايو 06, 2008 11:06 pm

يكفينى كلام miss

معاك ابو مصعب وهى كلامها صح

وانا موافقه عليه

لو مكناش مهتمين بموضوعاتك

مكنتش بقيت مشرف

كل واحد مسئول عن القسم المشرف عليه ف كل حاجه تخصه

وطبعا كل واحد عايز قسمه احسن قسم فده احلى حاجه المنافسه

الجميلة وده راجع للمنتدى ولينا كلنا
just for you
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مايو 06, 2008 11:06 pm

مشكور ع فضفتك
أبو مصعب المصرى
مشرف قسم السياسة الحرة
مشرف قسم السياسة الحرة
أبو مصعب المصرى

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 07, 2008 3:10 am

ده بأمارة ان لما اللى قدامى يتزنق فى الكلام بردى يقوم طاعن فى شخصى
وأكيد كله شاف كوور وهو بيقولى انت مش راجل فى موضوع تانى
عادى انا برده اتعودت على كدة فى مناظرات شخصية
أا عشا ن بحب اللى بيدافعوا عن أمتى بجد لكن لان بيقال عليهم ارهابيي
فلازم اعرف ان انا فى نظر الناس ارهابى زيهم
ويح أمة تسب عظمائها
أنا حكمل ومش مهم الاهاة يكفيى لو واحد بس سمع صوتى
Ronaldo
مشرف منتديات دردشة مصرية
مشرف منتديات دردشة مصرية
Ronaldo

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 07, 2008 3:46 am

كمل أنت يا أبو مصعب
انا مش هكمل
سلاااااااااام يا شباب هتوحشونى
أبقوا أسالوا
Ronaldo
مشرف منتديات دردشة مصرية
مشرف منتديات دردشة مصرية
Ronaldo

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 07, 2008 4:58 am

أحب أعرفكم ايه اللى حصل
الاخ أدمن داخل يرد لى على موضوع بكاء ولا دموع
وكاتب فى رده انتوا عارفين انى بدخل أرد على موضوع واحد
وبيكون ده الموضوع الهادف واللى شايف ليه أبعاد
يا حلاوة
بكاء ودموع موضوع هادف اومال السياسه والقرف اللى أحنا فيه ده إيه
انا لو كنت أعرف كده من الاول ما كنتش دخلت
انا ماشى وسايب لكوا مواضيعى تفتكرونى بيها
والنبى حد يبقى يقوله انها هادفه
ولا هادفه إيه دى مصر عال العال وميه فل و14
مش لاقين مشاكل نبكى ونعيط من السعاده بقه
هيييييييييييييه
هنلاقيه منين ولا منين
دنيا
just for you
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 07, 2008 5:05 am

بص يا Ronaldo

انك تسيب المنتدى او القسم الي انت مشرف عليه مش حل

ولو كنت حتعلق ع كل الردود مش حنخلص

الناس كلها وجه نظرها مختلفه وقليل لو لقيت حد بيفكر زيك او موافق ع كلامك

وبعدين الاستاذ الي بيرد ع موضوع بكاء ولا دموع

وشايف ان المواضيع مش بتعجبك يبقى مكنش اشترك من الاول

وسورى يعنى واضح انو بيتسلى وبس لو مهتم بحاجه زينا مكنش قال كده

معلش يا جماعه مش حينفع تسحبو علشان شخص زى ده انتو الاصل ولا ايه
Ronaldo
مشرف منتديات دردشة مصرية
مشرف منتديات دردشة مصرية
Ronaldo

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 07, 2008 5:10 am

النسيبه انه صاحب المنتدى
لو اى حد تانى كنا بنقف ضده
لكن ده صاحب البيت نسيبه بيته بقه
يشوف مواضيعه الهادفه براحته
just for you
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 07, 2008 5:13 am

حتى لو كان زى ما بتقول لو مكنتش المواضيع عاجبها يبقي ينسحب

هو يا اما المنتدى يتلغى

انا عن نفسي شايفه ان المنتدى بيتقدم بينا وبمواضيعنا
Ronaldo
مشرف منتديات دردشة مصرية
مشرف منتديات دردشة مصرية
Ronaldo

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 07, 2008 5:16 am

والله انا مش هجبر حد انه يسيب بيته
والمنتدى ده كنت بعتبره بيتى لكن دلوقتى خلاص
لو حصل واتعمل منتدى تانى ياريت تبلغونى
بس يكون بتاعنا أحنا
هبقى أدخل أشوف المواضيع بس زائر مش أكتر
سلاااااام
just for you
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 07, 2008 5:22 am

والله يا جماعه صاحب المنتدى زى ما بيقول Ronaldo

فين وفين ع ما بيدخل وكمان مش عاجبه المواضيع المطروحه

ازاى وهو صاحب البيت ومش بيدخل ده اولا غير كل سنه مره

وكمان مش عاجبه ودلوقتى ف 3 اشخاص حينسحبو من المنتدى

لو انتو موافقين ع الكلام ده يبقي المنتدى يتلغى

انا عن نفسي لو الكلام فضل زى ماهو مش حكمل

وبصراحه انا ادايقت كده من كلامه ورائيه ف المنتدى

واسفه ليك يا كيمو

و يا Ronaldo

وليك يا fun fun

انكم بتعملو بكل مجهود علشان المنتدى وف الاخر مش بنتقدر

اسفه يا جماعه لو فضل الحال كما هو انا كمان حنسحب
miss_independent
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
miss_independent

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 07, 2008 9:58 am

ممكن افهم فى ايه بالظبط؟؟!!!

عدل سابقا من قبل miss_independent في الأربعاء مايو 07, 2008 12:41 pm عدل 1 مرات
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 07, 2008 11:38 am

بصى يا مس انتى ما شفتيش شى من الا حصل امبارح مع الاستاذ ادمن ده
كلامه امبارح خارج عن نطاق ان المنتدى منتدى راى والراى الاخر
وكمان الموضوع الا اترد عليه هو موضوع هل البكاء ضعف تبعى انا
عاوز اعرف ليه الموضوع د ه بالزات الا رد عليه من المنتدى كله اشمعنا يعنى
وفهمينى مفيش فى المنتدى ده الا هل البكاء ضعف هو الا حلو وعاحبه والباقى كله ما يستحقش يرد عليه
وكمان ذكر امبارح فى حديثنا على الشات المشكله بتاعت الا شراف بتاعتى وقال ان فى مشرف قسم الرياضه مارس ضغوط على الا دارة عشان يمسك القسم ده
فاهمينى يعنى اي مارس ضغوط استنيتهم مثلا فى السك وقولتلهم هضربكم لو مخدتش القسم د ه واله ماسك زله عليهم
معنا كلامه ده انى ما استحقش امسك اشراف القسم د ه مش من حقى
ادهونى كد رائفه بيا او خوف منى بقا معنا كلامه
وكمان كلامه كله كان مستفذ لينا ولفن فن بالاخص
وغلط فى فن فن وطالما غلط فى فن فن يبقا غلط فينا
وبعيد بقا عن المنتدى دة
اننا ننسحب او ما ننسحبش ده شى ما ينفعش يتقال
اصل بعد ما ننسحب هيحصل ايه عادى
مش هيكون فى منتدى كويس
انا ان كان عن نفسى بعد كلام ادمن باشا
بقول انى بتنازل عن الاشراف لقسم الرياضه العالميه الا خدته عفينه
وهكتفى انى ادخل المنتدى الا سلامى فقط
وخليه هو يحط مواضيع تعجبه
وعلى فكرة ما حدش ينسا ان ادمن ده مش مجرد عضو عادى واله مشرف
د ه الا عامل المنتدى يعنى اما يصدر منه حاجه زى ده يبقا غلط
وشكرااااااااااااا يا اجمل منتدى

مشرف سابقا
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 07, 2008 11:55 am

اه معلش انى رجعت تانى
فى حاجه لحظتها وافتكرتها مش ادمن ده زى ما قال عضو زينا
يعنى مالهوش الحق انه يلغى اى رد او موضوع
قوليلى بقا فين رد رونالدوا وفن فن
وليه هو عدل رد ة
لو كان رد الاولنى صح ليه عدله
على فكرة كده ادمن اثبتنلنا انه غلط واحنا صح
ورساله للاداره القديمه او الاخ مصراوى الا اتفرض فجاءة علينا
فينكم منالا بيحصل د ه
اما عضو عادى تجاوز صالحيته وشطب ردود فين الرد

انا بقا ادخل المنتدى بتاعى واشطب اى رد مش عاجبنى يعنى واله ايه الحكايه حد يفهمنى

فينك يا طائر انت والمستر او سوبر يالى انا دخلت المنتدى عشانكم
على فكرة الا بيحصل فى المنتدى د ه مهزله
وشكرا وبردوة

مشرف سابقا
اميرة الاحزان
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
اميرة الاحزان

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 07, 2008 12:22 pm

نور انت معاك حق
واستاذ حسام قام بالواجب وزياده
واحنا طالبا من ادمن انه يقدم اعتذار لنا
واظن انه هيعمل كده
وبالنسبه انت مشرف سابق ليه
بص يانور احنا كلنا دخلنا مع بعض علشان مستر حسام وطائر
يبقى لما نخرج نخرج كلنا ولا ايه رايك ؟؟؟؟؟؟؟؟
وحاول على قد مش تقدار انك تخلى نفسم نظام مختلف عن الى فى المنتدى مش تضايق نفسك استاذ حسام بجد عمل الى لازم يتعمل واخد واقفه
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 07, 2008 12:27 pm

عارف بس كلامه كان كبير قوى يعنى ايه انا عملت ضغوط عشان ابقا مشرف عاوز حد يفهمنى
اميرة الاحزان
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
اميرة الاحزان

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 07, 2008 12:31 pm

انت عملت طلب زاى كلنا ولو انت عملت ضغوط يبقى الكل زايك واحنا عملنا ضغوط يبقى كلنا مش عايزين الاشراف
miss_independent
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
miss_independent

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 07, 2008 12:48 pm

وانا بعتذر لانى ماكنتش فاهمه
وعلى فكره لسه مش فاهمه
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 07, 2008 12:54 pm

اقرى كلامى وانتى تفهمى يا ميس لو ما فهمتيش قولى
miss_independent
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
miss_independent

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 07, 2008 1:28 pm

تمام يا نور....
يعنى تقريبا فهمت بس فى سؤال بسيط....

مين عدل كلام ادمن ورده فى الموضوع بتاعك
تقريبا بما انى يعنى المفروض انى مشرفة القسم ده يبقى انا الوحيده اللى من حقى اعمل ده
و بما انى ماعملتش ده...يعنى ماعدلتش الردود ولا حذفتها طبعا يعنى ....و المشرف العام كمان
يبقى مين....!!!!!!
اكيد يعنى هو واحد شايف انه غلط فى حق ناس ماكانش المفروض يغلط فيهم
واكيد برده عارف اننا هانقوله كده غلط
واكيد عارف ان احنا هانطالبه باعتذار..........
ياترى مين....!!!!!
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 07, 2008 1:32 pm

اسئلى الاداره والمستر بالاخص او ادمن ممكن يكون حد جه مسحه ومشا بقا
يمكن يكون فى عفريت
miss_independent
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
miss_independent

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 07, 2008 1:38 pm

[color=red]عفريت....!!!![/color]
Exclamation
عاشقة_البحيري
مشرفة قسم عالم أدم وحواء
مشرفة قسم عالم أدم وحواء
عاشقة_البحيري

مُساهمةموضوع: رد: *** فضفضة ***   *** فضفضة *** - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 07, 2008 1:41 pm

اقتباس :
مين عدل كلام ادمن ورده فى الموضوع بتاعك
تقريبا بما
.........
فعلا يا ترى مين

*** فضفضة ***
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2