مصرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مصرى

معا سنجعل بالكلمة سلاح وبالحب درع ندافع عنكى يا مصر

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟

أبو تريكه
Broken**Heart
عاشقة_البحيري
كيمو
Mr.Hosam
Fun Fun
just for you
gilberto
MoOdY GiRl
the islamic Condor
عاشقة وسوف
اميرة الاحزان
الصديق الصدوق
محب الحياه
tarek mansour
super man2
white knight
Ronaldo
miss_independent
الطائر الحزين
24 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
MoOdY GiRl
عضو فعال
عضو فعال
MoOdY GiRl

تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالخميس أبريل 10, 2008 3:52 pm

اها بس وين السؤال؟!!!!!!!!!!!!!!
Mr.Hosam
المشرف العام
المشرف العام
Mr.Hosam

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالخميس أبريل 10, 2008 4:02 pm

هو قلب نظام الحكم ولا اية يا جيمى
Fun Fun
مشرف منتديات ابداع قلم
مشرف منتديات ابداع قلم
Fun Fun

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالخميس أبريل 10, 2008 4:58 pm

متشكر اوى اوى على المعلومات اللى انتا ذكرتها يا جيمى بس مكنتش دى الاجابة اللى انا اقصدها

وجزيل الشكر لاستاد حسام على الاجابة على سوالى بس انا ليا بعض التوضيحات

على الجريمة دى جريمة قلب نظام الحكم تعد من العقوبات المشددة والتى يعاقب عليها القانون بالاعدام وذلك لانة اذا تم هذة الجريمة مستوفية الاركان والشروط
لا يعاقب مرتكبها على اى شى وذلك لانة سوف يقوم بتغير الحكم ويترتب على ذلك انة
سوف يصبح رئيسا للجمهورية

ومثال على ذلك قلب نظام الحكم التى قام بها الضباط الاحرار سنة 1952 بقيادة الرئيس جمال عبد الناصر

اما اذا لم تتم هذة الجريمة متسوفية كافة الشروط فيعاقب مرتكبها بالاعدام شنقا

اتمنى انى اكون وصلت معلومة...................
السوال بقى

اية الفرق بين الحب والكرامة
كيمو
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
كيمو

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالجمعة أبريل 11, 2008 3:48 am

ههههههههههه يا مؤمن لو استاذي الكبير كان استنة شوية كنت جوبت عليها بس في حاجة صغيرة في سؤالك انت بتقول لو فشلت يعاقب عليها بالاعدم بس كان من المفروض انك تقول لو نتئجها فشلت لان معني كلمت لو فشلت يدل علي ان مرتكبها لم يتقدم اساسا لفعلها ام كلمة لو نتائجها فشلت يدل علي ان الجريمة ارتكبت ولكن لم تحقق المطلوب من ارتكابها فارجو منك عندما تسرد قضية من القضايا ان توفر لها اركنها والدقة في كلمتها لانك كما تعلم وانت الكبير طبعا ان الكلمة في القضية بتفرق مع كل طرف من الاطراف وتسلم يا مؤمن علي افكرك الجميلة واتمني المزيد من القضايا الساخنة بس ارجو الدقة فيها
وعلي فكرة اوع تفكرني ان انا بعدل عليك والله انا ما اقصد وعمر التلميذ ميعدل علي الاستاذ طبعا الا لو بقي استاذ مثلة وهتفضل الكبير حتي لو جية يوم بقيت انا الاستاذ وانت التلميذ
كيمو
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
كيمو

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالجمعة أبريل 11, 2008 4:00 am

اما اجابتي عن سؤال اية الفرق بين الحب والكرامة في وجهت نظري ان الحب كلمة جميلة ليست تعني فقط حب الرجل للمراء ولكن تعني حب الاشخاص جميعا لبعضهم فالحب هو شعور م بداخل الانسان لا دفع لة بة فيكون من تلقاء نفسة
اما الكرامة شئ م بداخل الانسان اذا خدش لا يصح للانسان ان يعيش بعدة فالشخصية ناتج من نتائج الكرامة
اما الفرق بين الحب والكرامة ان الانسان لو انجرح يوما ما نتيجة للحب يستطيع ان يدوية الزمن اما الكرامة اذا فقدت لا يداويها الا الموت

سؤالي بقي يا معلم هو : هل الحب ياتي من النظرة الاولي ام انة لا ياتي وتكون هذة النظرة اعجاب ؟
just for you
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالجمعة أبريل 11, 2008 4:06 am

طبعا النظرة الاولى بتكون مجرد اعجاب لان من الصعب ان اى انسان يحب حد لمجرد الشكل
الحب هو اكتمال للشخصية يعنى بتدور على الجزء الناقص فى حياتك وبتعوضة فى شخص تانى
يبقى اكيد عشان تحب حقيقى يبقى لازم تعرف الشخصية الاول و تتاكد من انها فعلا هى الشخصة اللى بتكمل حياتك وبتعطيها لون وشكل مختلف

وسؤالى ؟

لو احببت شخص وعرفت ان حبك ده حب من طرف واحد (( هاتعمل اية )) ؟؟؟؟
اميرة الاحزان
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
اميرة الاحزان

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالجمعة أبريل 11, 2008 5:03 am

هبعد عنه طبعا وكمان ليه احب حد مش بيفكر فيا من الاول ابقى غلطانه واستهل والعقاب انى ابعد عنه
سؤالى :لوقدامك اتنين واحد بتحبه وواحد بيحبك تختار مين ؟؟؟؟؟؟
Fun Fun
مشرف منتديات ابداع قلم
مشرف منتديات ابداع قلم
Fun Fun

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالجمعة أبريل 11, 2008 12:26 pm

مشكور اخويا كيمو على الكلام الجامد دة
وبالنسبة لاجابة عن سوال اية الفرق بين الحب والكرامة
والله انا كنت عايز احط حاجة كمان علشان تفهم الكل ان اقصد اية بس حظى كان وحش من النت مع علينا

مشكور بردة اخويا كيمو على التعليق على السوال دة
اما بالنسبة لسوالك يا اميرة الحب ناتج مشترك بين شخصين بدايتة بتكون نظرة من وجهين وهمسة بين شفاتين لو مكنش فى دة وكمان الشخصين مش قادرو يعبروا عن دة يعنى كل واحد فيهم يعرف التانى هو بالنسبة لية اية دة يبقى اعجاب مش حب

وانتى بتقولى لو قدامك اتنين واحد بتحبة وواحد بيحبك
طبعا اللى حكون بحبة وهو على بالة حاكون انا الغلطان علشان بحب انسان انا ولا على بالة وحاكون غلطان اوى لو هو عرف انى بحبة وبردة عمل نفسة من طنطا ولا على بالة

وطبعا لازم حختار اللى بيحبنى مع انى مش ممكن اكون بحبة بس شايف قد اية هو بيحبنى وطبعا احنا بشر يعنى استحالة اشوف حد بيحبنى الحب دة كلة واعمل نفسى مش شايف بجد حبقى مش عندى احساس ومحدش عارف مش ممكن احب اللى بيحبنى بس دة مش ممكن دة اكيد

سوالى بقى لكل البنات لو اتعرضتى للموقف يحطك فى الاختيار ما بين الاهل والحب
هل حتبيع اهلك لمجرد انهم مش بيامنوا بالحب ولا حتقتلى حبك اللى انتى شايفة انة احسن شى فى
الوجود
ولو اهلك شايفنى ان حبيبك اللى متقدم ليكى مش من المستوى التعليمى والمادى حتكونى مسلوبة الارداة عند الاختياار ولا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اتمنى الاجابة عليها من كل الانسات الاعضاء اللى فى المنتدى
هو صحيح كدة حنكسر القانون بتاع المنتدى بس اعذرونى عايز اعرف الاراء
عانا عندى رد بس حسيبة لاخر

مشكور
just for you
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالجمعة أبريل 11, 2008 6:45 pm

ميرسي جدا ع السؤال ده

لو انا مقتنعه بيه وشايف ان سعادتى معه وحقدر اعيش معهع الحلو والوحش وحقدر اقف جانبه ف كل المحن الي حنمور بيها اكيد حعمل كده اما اهلى اكيد حيكونو عايزين ليه الاحسن والمستوى المادى الكويس واكيد عايزين يشفونى سعيده ف حياتى وطالما انا عايزة الشخص ده مش حيمانعو بس ف اهلي مش حتوافق بس الحمدلله اهلى بيسيبو الاختيار ليه بس طبعا مع المشاورة بينى وبينهم

بس ع فكرة انا كنت ف الموقف ده بس هو اختار اهله انا بحترم صراحته معايا جدا وبتمناله السعاده

سؤالى :-
ياريت كل الشباب يجاوبو عليه ؟
ليه مش بيكون عندك قوة الشخصية ودافع عن حبك وحبيبتك (اودام اهلك )؟
اميرة الاحزان
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
اميرة الاحزان

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالجمعة أبريل 11, 2008 7:08 pm

انا عن نفسى لو متقدم ليا واحد اهالى مش موافقين يبقى انتهى والموضوع هيخلص
ثانيا انا ليه من الاول اححب واحد مش مناسب ومحدش يقولى الحب اعما لانك قبل ما تحب البنت او العكس الولد بتبقى بتدور على الشكل ومصادر التعرف يعنى بيبقى كليه او شغل او او الخ 000
يبقى ليه من الاول ابص لواحد مش ينفع ليه وفى الاخر اقول مرايه الحب عميه لا بالعكس العقل فى الحاجات دى بيكون احسن لانه بيمنع الانسان من انه يغلط
وكمان عمر اهالى مش هيكونه شايفه وحش وانا الى افهم اكتر من ولدى الى سنه قدى تلت مرات واقول بحبه وبتاع
كيمو
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
كيمو

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالجمعة أبريل 11, 2008 11:59 pm

مين الا قالك ان اي حد معندوش قوة شخصية ودافع انة يعرف اهلة عن حبة بالعكس جدا مش كل الناس زي ما حضرتك ذكرتي فابالنسبة ليا انا مبخبيش عليهم في البيت اي موضوع ذي دة واكيد في شباب كدة كتير اما الا بيخبي بيكون مية في المية علي علاقة خطاء مع الطرف الاخر
كيمو
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
كيمو

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالسبت أبريل 12, 2008 12:10 am

قال احد الفلاسفة ان الانسان مجبر في كل افعالة وقال البعض الاخر ان الانسان مخير فما هو رايك في ذلك؟؟؟؟؟؟؟ولماذا؟
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
just for you
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالسبت أبريل 12, 2008 2:02 am

ف كتير جدا بتكون العلاقة ف نور بس الاهل لما بتعرف انك بتختار شريكت حياتك وبتعرف انو اختيارك بتعترض ف كتير كده وعن تجربة واعرف ناس كتير كانت ف الموقف ده والاهل بيحبو انهم يختاره للولد يعنى علشان يطمنو ع ابنهم ان الانسانه دى كويسه وحتقدر تحافظ ع بيتو بس للاسف ممكن يكونو هما سبب هدم البيت من البداية لأنهم اجبروه ع انو يعمل كده وللاسف بيحصل ف علاقات الجواز انها بتفشل والنهاية هي ( الطلاق )

اما عن سؤال يا كيمو ؟

ف ناس كتير مجبره عن افعالها زى انك تدور ع شغل مناسب مثلا والظروف بتخليك ف مكان تانى وللاسف بتوافق ع الوظيفة لانك مطر لحد ما تلاقي الاحسن وممكن متوافقش واستنى بقي الشغل المناسب وانشاء الله لما توصل تكون بقيت محط نفسيا وكبرت ف السن

احيانا بتكون مخير انك تختار الي انت عايزة وشايفة لمصلحتك وبتختار وبعد كده يا تنجح يا تفشل وده مش ف كل الناس

السؤال ؟
ايه الحاجة الي نفسك تغيره ف شخصيتك ومش عارف
كيمو
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
كيمو

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالسبت أبريل 12, 2008 2:16 am

جايز تكون العصبية وشكرا علي اجابتك الجميلة لكني اقصد هل الانسان مسير في الحياة ام مخير
بمعني هل خلقة الله حر في افعالة ام مجبر فيها ؟ واعتبر هذا سؤال
just for you
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالسبت أبريل 12, 2008 2:27 am

طبعا كل حاجه مكتوبة عند ربنا

بس انت مخير يعنى مش بتعمل حاجه انت مجبر عليه غير زى ما قولت قبل كده

يعنى مثلا حاجه بسيط انت مش مجبر تاكل حاجه مش بتحبها ولا تكلم حد مش بترتاحله ولا بتلبس حاجه مش ع مقاسك وهكذا

السؤال؟

ايه الحاجه الي عملتها باختيارك وندمت انك عملتها؟
كيمو
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
كيمو

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالسبت أبريل 12, 2008 2:47 am

سؤال محرج بس هجوبك علية الحاجة الا عملتها باختياري وندمت عليها اني اديت انسانة كل شئ وفجاة ملقيتش منها ولا شئ
السؤال: 1-مــــن انـــــــت ؟ 2- ماهو هدفك في هذي الحياة ؟ 3-صفه فيك تحبها؟ 4-صفه فيك تكرهها ؟ 5-اكثر شئ يعصبك؟ 6-اكثر شئ يخوفك؟ 7-من مثلك الأعلى؟
just for you
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالسبت أبريل 12, 2008 3:31 am

انا واعوذ بالله من كلمة انا

1- انا انسانه عادية جدا واسمى just 4 u

2- هدفي اني اكون داعية اسلامية واكون اصدقاء مخلصين

3- عطاء بلا حدود

4- العصبية

5- البرود

6- الانسان الغير واضح

7- سيدنا محمد ( عليه افضل الصلاة والسلام)

سؤالى؟
ياريت تجاوب ع الاسئلة الي كتبتها انت؟
كيمو
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
كيمو

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالسبت أبريل 12, 2008 9:06 pm

1- انا شاب مصري بسيط ادعي كمال او كيمو
2- السفر الي امريكا او انجلترا
3- الطيبة
4- العصبية
5- البرود والغباء
6- الوحدة هي من تخيفني
7- مثل اي انسان طبعا هو رسول الله
كيمو
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
كيمو

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالسبت أبريل 12, 2008 9:28 pm

السؤال: ممكن تصف نفسك بكلمات بسيطة كما يراك الناس ؟
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالسبت أبريل 12, 2008 11:27 pm

يرانى ناس غريب الاطوار افكارى غريبه محدش مقطنع بيها بس انا مقتنع
ويرانى الناس انى عصبى قوى بدرج الجنون
سؤالى كيف ترا الدنيا
just for you
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالأحد أبريل 13, 2008 12:58 am

الدنيا بايدى اشوف حلوة والعكس طبعا

يعنى لو مبسوطه اوى اكيد حشوفها جميلة اوى

ولو زعلانه من حاجه بيكون نفسي اختفي من ع وجه الارض

سؤالى؟
امتى بتحب نفسك
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالأحد أبريل 13, 2008 1:06 am

اما احس انى بقدر اسعد الا بحبه
سؤالى طموحاتك واحلامك
just for you
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالأحد أبريل 13, 2008 1:14 am

طموحاتى انى اكون داعية اسلامية وانى اكمل تعليمى

احلامى هى انى اقلقي الشخص المناسب وانو يقدر يسعدنى وانى اعمل عمره

السؤال؟
ايه الحاجه الي نفسك تعملهاومش عارف تحققها
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالأحد أبريل 13, 2008 1:29 am

اتجوز الا بحبها
سؤالى حبيت وما قدرتش تكمل مع ا لا بتحبيه او الا بتحبه وليه ما قدرتش تكمل
just for you
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالأحد أبريل 13, 2008 1:41 am

تدخل الاهله كان السبب

سؤالى؟

لو اهلك موافقوش ع الانسانه الي عايز ترتبط بيها ايه حيكون موقفك
كيمو
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
كيمو

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالأحد أبريل 13, 2008 1:51 am

الا ملوش خير في اهلة ملوش خير في اظن انتي فهماني مش معني كدة ان الانسان دة بتاع بابا وماما بس قبل ما الانسان يعمل تصرف يندم علية لازم يفكر بدل المرة عشرة ويشوف اهلة مش موافقين لية
السؤال:
ماهي التجربه التي تتمنى تكرارها ؟
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالأحد أبريل 13, 2008 1:56 am

اتمنا العب كورة بس فى نادى كبير
سؤالى كل انسان وليه طموح طموحاتك ايه
super man2
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
super man2

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالأحد أبريل 13, 2008 9:41 pm

انى اخدم اسرتى زى ما هما ساعدونى واقف جنبهم لاخر العمر.
سؤالى:متى احسست بالظلم ولم تستطيع حتى فتح فمك؟
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالأحد أبريل 13, 2008 10:00 pm

اما اهلى اجبرونى على شى مش عاوزة
سؤالى تقدر تعيش من غير احلام
miss_independent
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
miss_independent

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالإثنين أبريل 14, 2008 1:12 am

لا....احلام يعنى امل...
حياه من غير امل=موت

سوؤالى:تعمل ايه مع اللى بيغلط فيك من وراك؟؟
تقابله وتضحك فى وشه زى مابيعمل معاك؟ولا ايه بالظبط؟
كيمو
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
كيمو

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالإثنين أبريل 14, 2008 3:19 am

احظر منة مش اكتر لان دة انا بعتبرة شخص مريض

السؤال: لو في شخص بتحبة ونفسك تقولة بحبك بس مش عارف تعمل اية؟
اميرة الاحزان
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
اميرة الاحزان

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالإثنين أبريل 14, 2008 3:30 am

لو متاكده انه هيبقى راضى بحبى ده
مش اترجع لحظه فى انى اقوله وربنا معاك

سؤالى :ليه مش بنحب نقبل النصيحه من حد سوء بنت او ولد والولد يقول ازاى بنت تقولى نصيحه والعكس فى البنت ليه ؟؟؟؟؟؟؟
كيمو
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
كيمو

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالإثنين أبريل 14, 2008 3:49 am

اتمني ربنا يوفقني فعلا في الموضوع دة بس صعب يتقال للطرف الاخر لانة شخص صعب فهمة شوية
واجانتي علي سؤالك هي اكيد في ناس زي مانتي بتقولي بس المفروض الانسان يسمع اي نصيحة من اي شخص جايز تفيدة واما لية الشاب مبيسمعش النصيحة من بنت او العكس متهيقلي لانة او لانها مبتحبش حد يمشيها علي دماغة او زي ماهو بيحب

السؤال: هل تفعل ما تقولة بالمنتدي؟
miss_independent
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
miss_independent

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالإثنين أبريل 14, 2008 4:07 am

على قدر المستطاع...بحاول

س:ليه ما بنترددش فى جرح اللى بنحبه فى لحظة غضب؟؟
Ronaldo
مشرف منتديات دردشة مصرية
مشرف منتديات دردشة مصرية
Ronaldo

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالإثنين أبريل 14, 2008 4:11 am

عشان بنحس انهم مننا وهيقدروا اللى احنا فيه
وكمان عارف انه هيقدر ظروفى ومش هيزعل منى
ولما أجى على حد بحبه أحسن ما أجى على حد غريب

سؤالى انتى فين بقالك كام يوم ؟؟؟
miss_independent
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
miss_independent

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالإثنين أبريل 14, 2008 4:24 am

سؤال فريد من نوعه...
كانت فى ظروف كده...خارجه عن ارادتى..
وبعتذر عنها..واوعد بانى ابقى اعرف الاداره...

وشكرا يا رونالدو على اهتمامك

_____------------------
سؤالى: اكتر خبر سمعته "او سمعتيه"وفرحك خلال السنه؟
كيمو
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
كيمو

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالإثنين أبريل 14, 2008 4:34 am

هو لسة في خبر او خبرين هيفرحوني جدا قريب وممكن يزعلوني جدا

السؤال: لو خيروك بين حبيبك وبين اعز صديق ليك من تختار؟
Fun Fun
مشرف منتديات ابداع قلم
مشرف منتديات ابداع قلم
Fun Fun

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالإثنين أبريل 14, 2008 4:42 am

حختار صديقى
سوالى
هل الحب حرام ام حرام

حرام علشان هو بيبقى فى الخفاء ومحدش من الاهل بيعرف بية

ولا حلال علشان فى ناس بتعرف اهلها بية
اميرة الاحزان
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
اميرة الاحزان

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالإثنين أبريل 14, 2008 12:14 pm

اولا الحب لو من غير علم الاهل يبقى غلط وعيب وووو(0000
وكمان الاعتراف بالحق فضليه لما تحس انك غلط يا تقطع الحب ده او تخلى الاهل تعرف وفى الحاله دى هيكون صح
والاهل طبعا مش هتوافق الا لما الخطوبه تحصل يبقى ساعتها لا عيب ولا حرام ولا ولا 0000
وسؤالى ليه الولد بيفكر فى البنت على انها قطعه ديكور مش اكتر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وبيبقى بيحبها زاى ما هو عاوز ويبعد عنها زاى ما هو عاوز برضه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كيمو
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
كيمو

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالإثنين أبريل 14, 2008 5:13 pm

علي فكرة فكرتك عن كل الاولاد وحشة بس ارجع واقولك تاني مش كلة كدة والفقة الا انتي بتتكلمي عليها دي فقة فاسدة لاتقدر قيمة الحب الحقيقي

السؤال: هل من الممكن ان تتحول الصداقة بين الرجل والمرأة الي حب؟.
miss_independent
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
miss_independent

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالإثنين أبريل 14, 2008 5:30 pm

ممكن جدا....

س:هل تجد الثقه فى الناس سهله؟ام تاتى بعد معاناه ومجهود؟
كيمو
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
كيمو

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالإثنين أبريل 14, 2008 5:35 pm

الثقة في بعض الناس ليست سهلة اما في البعض الاخر سهلة

السؤال: ما الذي يلفت انتباهك بسرعة في الشخص لكي تعجب بة؟
اميرة الاحزان
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
اميرة الاحزان

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالإثنين أبريل 14, 2008 6:05 pm

انا عن نفسى الاحترام والشكل العام
ليه الانسان من طبعه انه يبيع اى حد قصد مصلحته
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالإثنين أبريل 14, 2008 6:34 pm

مش كل الناس بتبيع عشان المصلحه لكن كتير بيحصل
سؤالى امتا تثق فى الا قدامك؟
عاشقة_البحيري
مشرفة قسم عالم أدم وحواء
مشرفة قسم عالم أدم وحواء
عاشقة_البحيري

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالإثنين أبريل 14, 2008 6:59 pm

سؤال صعب بس جيه فيا
اثيق في اللي قدامي اما يكون اساس للثقة بين الناس ومعايا
سؤالي تعمل ايه لو اظلمت من اعز الناس ليك ؟
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالإثنين أبريل 14, 2008 7:16 pm

وسؤال اصعب لكن هجاوب
اكيد هتعب وهتعب جامد قوى عشان ممكن يكون الظلم ده ناتج عن ظلم شخص تانى
والا يحب مستحيل يظلم الا بضغط من الزمن
يعنى مش قصده
سؤال تقدر تسامح حبيبك لو ظلمك مهما كان الظلم ده ؟
كيمو
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
كيمو

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالإثنين أبريل 14, 2008 11:23 pm

ممكن اسمحة مادام مهنش كرامتي او مخنيش

السؤال: هل تؤيد او تؤيدي الزواج العاطفي ام لتقليدي؟ ولماذا؟
miss_independent
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
miss_independent

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالإثنين أبريل 14, 2008 11:46 pm

التقليدى العاطفى...

س:ممكن تغش عشان توصل للى انت عاوزه؟؟
Broken**Heart
عضو فعال
عضو فعال
Broken**Heart

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالثلاثاء أبريل 15, 2008 1:00 am

لا طبعا انا رفض المبدا ده وغلط طبعا بس لو فى اللجنه هغش طبعا

السؤال بقه ممكن الواحد يكدب وربنا مايحسبهوش ممكن ولا لا
http://3dhab.yoo7.com
miss_independent
عضو فوق الوصف
عضو فوق الوصف
miss_independent

مُساهمةموضوع: رد: تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟   تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟ - صفحة 4 Emptyالثلاثاء أبريل 15, 2008 1:14 am

اكيد ربنا اللى اعلم بالنيه..وهو اعلم انا كدبت ليه واذا كان كدبى ده ضر اى حد ولا لا.
والكذب حلال فى حالات ثلاث منها...الحرب...والصلح
مشكور الخطيب...

_------
س:ليه بنندفع وبنتهور ونجرح اللى قدامنا .....مع اننا لو فكرنا لحظه...هانعرف انه صح...!!

تفضل ناقش اللى بعدك بسؤال ...؟؟؟
صفحة 4 من اصل 13انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-